n

Roll-up Banner Nedir ?

n

Roll-up Banner alüminyum malzemeden üretilen bir reklam ürünüdür.

n

Makaralı sistemi sayesinde görseli içinde zarar vermeden saklar. İstenildiğinde yukarı doğru çekip açarak defalarca kullanılabilir.

n

Ekonomik fiyatı ve taşıma kolaylığı açısından reklam malzemeleri arasında en çok tercih edilendir.

n

Kullanmak istemediğiniz görsel baskıyı değiştirerek Roll-up Banner ürününü başka kampanya veya ürün tanıtımlarında kullanmanız mümkündür.

n

Kurulumu birkaç saniyenizi alır ve herhangi bir aparata ihtiyaç yoktur.

n

Görsel baskısız olarak satışta olan ürünü dilerseniz baskılı olarak kullanıma hazır halde satın alabilirsiniz.

n

Fuar alanları marketler mağazalar toplantı ve seminer salonları alışveriş merkezleri mağaza showroom gibi kapalı alanlarda rahatça kullanılabilir Roll-Up Banner.

n

Ürün veya markanızı dikkat çekici bir biçimde vurgulamanız için idealdir.

n

Roll-up banner nerelerde kullanılır?

n

Malzemenin az yer kaplaması ve hafif oluşu Roll up’ları günümüzde tercih sebebi kılar. Roll up banner’ların kullanıldığı alanların başında fuarlar gelir. Eskiden malzemelerin ya da broşürlerin daha çok yer kapladığı dönemler vardı, roll up’Lar sayesinde görüntüde de sadelik oldu diyebiliriz. Kongre merkezleri, AVM’ler, ofis ve toplantı alanları banner’ların sıkça tercih edildiği yerler. Tanıtım ve reklamcılık ürünleri için en dikkat çeken detaylardan aynı zamanda.

n

Roll-up banner özellikleri

n

Rol lup banner’lar alüminyum bir gövdeye sahiptir. Gövdenin içerisine yine mekanizmayla ilintili sarmal bir yapı vardır. Tanıtımın yapılacağı yere banner ayakları konumlandırıldıktan sonra baskı yüzeyi sarmal mekanizma aracılığı ile çekilir ve açılır. Tüm yüzey açıldıktan sonra alüminyum gövdede yer alan destek çubuğu ile afiş yüzeyi sabitlenir. Toplanması da bir o kadar pratiktir. Baskı yüzeyini sabitlediğiniz çubukları çekersiniz ve tıpkı açarken sardığınız gibi kapatırken de geri sararsınız. Böylelikle rulo halinde alüminyum gövdeye sarılmış olur ürün. Roll-up’larda tek bir görsel ile ilerlemek zorunda değilsiniz. İsterseniz farklı görseller ile de mekanizmayı kurabilirsiniz.

n

Roll-up banner ölçüleri

n

Bunun için elbette keskin ölçüler veremeyiz. Kullanım alanınıza ve yerinize göre değişiklik gösterecektir. Örneğin ofis ve toplantı salonlarında daha küçük ebatta bir banner kullanılırken, kongre ya da fuar alanlarında daha büyük banner’lar tercih edilebilir. Standart olarak ele almak gerekirse, en çok kullanılan banner ölçülerini şu şekilde verebiliriz.

n

60×180 cm Roll-Up (Ofis, Toplantı Salonu, Fuar, Kongre Merkezi, AVM ya da Kültür Merkezi)

n

80×200 cm Roll-Up (Ofis, Toplantı Salonu, Fuar, Kongre Merkezi, AVM ya da Kültür Merkezi)

n

85×200 cm Roll-Up (Ofis, Toplantı Salonu, Fuar, Kongre Merkezi, AVM ya da Kültür Merkezi)

n

100×200 cm Roll-Up (Fuar, Kongre Merkezi, AVM ya da Kültür Merkezi)

n

120×200 cm Roll-Up (Fuar, Kongre Merkezi, AVM ya da Kültür Merkezi)

n

150×200 cm Roll-Up (Fuar, Kongre Merkezi, AVM ya da Kültür Merkezi)

n

Roll-up baskı tasarımı nasıl yapılır?

n

Roll-up ölçünüz ne kadar büyük olsa da, konumlandırdığınız yer nasıl mükemmel olsa da bütün iş tasarımda bitiyor. Verdiğiniz mesaj net değilse, tüketiciye doğrudan dokunmuyorsanız tabelanın büyüklüğü istenilen etkiyi vermeyecektir. Peki roll-up baskı tasarımı yapılırken nelere dikkat etmek gerekir?

n

Öncelikle logonuzun daima üstte konumlandığına emin olun. Çünkü insanlar tek parça halindeki görseli incelemeye en üst kısmında başlar. Önce logonuzun ve sonra sloganınızın olması size artı değer katacaktır.

n

Tüketiciler üzerinde yapılan bir araştırmaya göre okuma eğilimi soldan sağa doğru gidiyor. Yani bu demek oluyor ki tasarımınızı oluştururken hep soldan sağa doğru planlamanızda yarar var. Tasarımın içine dahil edeceğiniz bilgileri seçerken mesajın anlaşılabilir olmasına da dikkat edin elbette.

n

Görsel seçimi alkışı alır! Bunun için görsellerinizin kesinlikle yüksek çözünürlükte olmasına dikkat edin. Piksel görünümlü görseller hayal kırıklığı yaratacaktır.

n

Göz yoran renklerden kaçınacağınız gibi, aşırı soluk renklerden de uzak durun. Tasarımda canlı renkler müşterinizin ilgisini çekecektir ve mesajlarınızı doğrudan iletecektir. Ancak canlı tasarım olması adına göz yormaktan da kaçının.

n

Özellikle sergi ve fuarlarda insanlar her standa uğrayıp bilgi almayabilir. Ancak standınızın önünden geçerken, Roll-up’ınıza ekleyeceğiniz iletişim bilgileriniz, akılda kalmanıza olanak sağlayacaktır. Sosyal medya adreslerinizi de eklemeyi unutmayın.

n


Roll up Banner ürünlerimizi keşfetmek için, https://www.luas.com.tr/banner tıklayın.